Idag är det vår sista dag här i Skåne för denna gång. Ser tillbaka på 1,5 vecka med fantastiskt väder och lata dagar. En väldigt bra semester helt enkelt! 
 
Igår åkte vi på marknaden som jag skrev om sist. Det var en lagomt stor marknad och jag tror att om det inte varit varmt som i en gryta så hade vi tittat lite mer och lite längre. För shit va det var varmt, trodde jag skulle börja koka! 
Egentligen så går jag mest på marknader för sakens skull, det är liksom lite mysigt. Men det händer sällan att jag köper nått. Det enda vi köpte igår var lite godis. :) 
 
På eftermiddagen igår så åkte kärleken och svärfar och spelade golf. Jag passade på att få lite egentid och läste min bok istället. Avkopplande! På kvällskvisten efter golfen åkte jag och kärleken ut till bryggan för det årliga bryggdoppet. Jag badade ju inte (så klart) ;) men kärleken dök glatt i. :) 
 
Nu har vi precis käkat lunch, bonussvärmor hade gjort hemlagad pizza. Gott! Och nu sitter jag i solen på altanen och bloggar. Liiiite varmt är det men det fläktar lite så det går bra ändå. Kärleken är ute och golfar igen. :)
Förmiddagen spenderade vi på stranden tillsammans med kärlekens bror och hans flickvän. Vi åt glass och hade det skönt i solen. När vi gick hem så vinkade vi hejdå till stranden för det här året. 
 
Ikväll ska jag och kärleken ner till hamnen och äta. Vi firar 3,5 år imorgon men vi firat lite i förväg. Iom att vi påbörjar hemresan imorgon kl 04.00 så tror vi att vi kommer att vara lite trötta på kvällen. Så snart blir det en dusch och lite fix inför en mysig kväll. 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0