I torsdags så var vi iväg till barnmorskan igen. Denna gång behövde jag inte ta något blodprov.
Det är ju inte något som jag gillar så det var lite skönt, men jag hade ändå velat kolla järnvärdet. 
Pulsen var som vanligt väldigt låg: 100/40... Funderar på om det är så att min BM mäter lite konstigt. Men, men, bättre för lågt än för högt iaf. :) 
Sist vi var hos BM så hade lillan växt och vi landade lite över mitten på kurvan. Idag landade vi under mitten och ner mot det lägsta strecket. BM sa att det antagligen var för att lillan låg tvärs över magen så det var lite svårt att mäta. Om det var så att vi inte växt till oss till nästa besök så skulle det nog bli ett tillväxt UL.
Lillan har varit väldigt aktiv de senaste dagarna och snurrar runt, runt, runt. Härligt att känna henne. :) Så än har hon då inte lagt sig tillrätta. 
 
I går så kom min gudson med föräldrar hit för att tillbringa helgen med oss. Såååå roligt att ha dem här!! <3
Igår kväll så åt vi tacopaj och myste. Idag har vi varit nere på stan, hälsat på min gudsons gudfar och ätit mjukglass. Umgåtts och gossat massa med min lilla favvo. :) Och nu på kvällningen grillade vi på terrassen och vi vuxna fick lite kvalitetstid då lilla herrn somnat. 
Nu är vi lite slitna efter allt prommenerande idag så nu är det dags att sova. Hoppas att lilleman sover bra inatt så att vi också får sova. Imorse när vi vaknade var det första sambon sa: "Är vi redo för det är?" Han syftade på den dåliga sömnen som blir med ledsna barn. ;) Men självklart är vi redo, och nu är det liksom lite för sent att ångra sig. :) Vi längtar galet mycket efter vår lillskrutt! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0