Tack alla ni som hörde av er efter mitt förra inlägg. <3 
Kan säga att jag mår mycket bättre nu och att jag inte haft ont sen sist. Vet inte om det beror på att jag börjat sova på vänster sida nu men jag fortsätter att sova så för att vara på den säkra sidan. 
 
Idag har vi kommit in på dag 28+6. Tänk att vi snart är i v.30. Spännande, lite skrämmande, läskigt och UNDERBART!! :D Jag har bara 1 månad kvar att jobba, sen är det dags för semester och mammaledighet. 
Oj, oj, oj, nu börjar ett nytt liv snart! :) <3
 
Två helger har gått sen sist jag skrev. Första helgen spenderades här hemma i stan. Vackert väder gjorde att vi tillbringande en hel del tid på terrassen. Vi umgicks också en hel del med min lillasyster och hennes kille. Bla så åkte vi till Kanan och grillade korv i solskenet. En väldigt mysig dag i det fantastiska vädret. 
 
Denna helgen åkte vi hem till mamma och pappa. En fullspäckad helg blev det. Brukar ju iofs bli så för att hinna träffa alla som man vill hinna med. Förutom familjen så träffade vi bästa vännerna MoG och världens bästa gudson. <3 Lillkillen börjar bli så stor!! Han sitter själv utan stöd nu och vilken sekund som helst kommer krypandet igång. Önskar ofta att vi bodde närmare varandra, känns som man missar så mycket!
Vi fick iaf mycket kvlitetstid nu och det var härligt! 
 
Vi fick även träffa ToM och deras lilla mirakel Livia som föddes för precs två veckor sedan idag. Vilken liten sötnos!! <3 Nu längtar vi om möjligt ännu mer tills vår prinsessa kommer. <3
 
Sen sist jag skrev så har jag fått underbara nyheter från två av mina vänner. Dels JoO som försökt bli gravida i många många år och nu på deras fjärde ivf-försök (tror jag att det var) så fick de ett plus. <3 Även vännerna SoP har fått ett plus på deras fjärde ivf. Det glädjer mig såååå i hjärtat att de fått sitt plus för jag vet vilken lycka det är!! Unnar ALLA att få uppleva den känslan! <3 
 
Idag var vi hos barnmorska igen. Idag hade jag följande värden:
Vikt: 63,5 kg (det går stabilt uppåt) ;) 
Socker: 6,5
Järn: 108    HURRRRRAAAA!!! Äntligen går det åt rätt håll! :) 
Blodtryck: 90/40 ... Tycker att det låter extremt lågt...
 
Lilla skruttan var inte alls sugen på att låta BM lyssna på hjärtat eller låta BM ta reda på hur hon ligger. En liten busunge konstaterade BM. Lik sin pappa sa jag då. ;) 
På kurvan så låg vi nu över det mittersta strecket men inom marginalen. Så hon verkar växa som hon ska. :) 
Kan säga att det känns att hon växer, det börjar bli tungt och kulan stor. <3
Vi bokade också in alla BM besök inför sommaren. Bla ett besök den 26/8 som är dagen innan beräknad förlossning. Min förhoppning är att vi redan fått vår prinsessa då så jag planerar inte att gå till BM då. ;) 
 
Avslutar med lite bilder från sjukhusvistelsen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0