Krassligheten som jag skrev om i förrgår är som bortblåst - nu snackar vi dunderförkylning! Usch va drygt det är! Hostar så att jag nästan kräks (och får så dåligt samvete för lillskruttan i magen varje gång), snorar och är täppt + en dos med feber från och till. Blä! 
Så varken igår eller idag har det blivit något jobbande... Efter två dagar så är det rätt så trist att bara ligga hemma. Dessutom så var kärleken borta över natten igår med jobbet så då blev det extra tråkigt. Som tur var så har jag världens bästa lillasyster som gick och handlade frukt åt mig. <3 Bästa!! 
Men nu är det inte många timmar kvar innan kärleken kommer hem till oss. Mysigt! :) 
 
Just nu ligger jag i sängen (det är visserligen det enda jag gjort nu i två dagar) och läser massa tidningar som tex Mama, Medbarn, Vi föräldrar osv. Det är lite mysigt! :) Speciellt nu när det verkligen ösregnar och åskar ute. Känns lite lättare att vara inne då än när det är strålande solsken.  
Ikväll serveras det tacos här hemma. I perioder kan jag vara så less på tacos men nu ser jag fram emot det. Mums med grönsaker! 
 
Glömde nog att berätta att vi hörom veckan var och köpte ett nytt objektiv till kameran. :) Så nu ska vi fota lillskrutt massor!! <3 Vi längtar efter dig hjärtat!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0