Nu är det måndag och vi har precis lämnat midsommarhelgen bakom oss.
En väldigt, väldigt mysig helg med många goda vänner. :) 
Kort sagt så innehöll den här helgen allt som en midsommar bör, vänner, god mat, sol, regn, lekar, dans, midsommarstång och massa annat. Tack H&H för allt ni fixat! 
 
Lillskrutt har haft en riktigt aktiv dag. Just i detta nu rullar hon runt som tusan i magen. :) Mysigt!! 
14 dagar kvar att jobba sen bli det semester. Och om 63 dagar är det planerat att skrutten ska komma. <3 
Jag längtar!!!!! :) Men jag tror att jag kommer att sakna magen också...  Hoppas att jag får chansen att uppleva en  mage igen sen. <3
 
Graviditetskämpor just nu är inte många, mår fint! :) Kan känna lite i höfterna fortfarande + att jag får ont i höger revben ganska ofta men det går över så snart jag får lägga mig ner. 
 
Nu ska jag titta vidare på Arga snickaren. Ha en fin kväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0