Om en vecka är det dags - känns alldeles för långt bort! ;) Vill NU!!
 
Just nu grubblar vi på om det är en liten tjej eller kille. Spelar INGEN som helst roll så länge det är ett friskt barn men det är lite roligt att spekulera. :)
 
Vi tror båda två att det är en liten kille där inne. Men när vi pratar om bebisen så är det en hon. Knas! :)
Men snart får vi förhoppningsvis reda på vad det är iaf. Det skulle ju kunna vara så att bebisen ligger vänd åt fel håll men vi tror ändå att vi kommer att få reda på det på torsdag. 
 
Min bästa killkompis ringde mig på jobbet idag och frågade "hur har det gått?" 
Jag fattade ingenting men till slut så kopplade jag att han trodde att det var idag som vi vart på ul. :) 
Även han tyckte att det var besvärligt att vänta till nästa vecka. ;) 
 
Nu har vi iaf fått påskledigt - väldigt skönt och efterlängtat! Både syster och hennes kille och vi ska åka hem till mamma och pappa i påsk. Mysigt att få umgås lite med familjen. <3
 
Jobbmässigt så blir det nog en lite tuff period framöver... Just nu känns dock jobbet roligt så det ska nog gå bra. Lovar mig själv och grynet att jag inte ska stressa. Ingen kommer att tacka mig för det ändå.
Inte många veckor kvar till mammaledigheten nu - närmare bestämt 15veckor. Galet fort det gått trots allt! :) 
 
Nu ska vi mysa ner oss till en film. Kärleken, grynet och jag. Den lilla familjen. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0