Peppar, peppar, jag verkar inte få influensan som min kärlek hade. Hoppas att det håller i sig! 
Vill inte ha den! Vill hålla mig så frisk som möjligt nu när jag har vårt lilla gryn i magen. Känt mig lite hängig men inte sjuk sjuk liksom - det är jag väldigt nöjd med! 
 
Var ledig i fredags och då tog vi det väldigt lungt, vilade och kurerade oss. Kärleken var ju hemma sjuk så det blev en långhelg tillsammans. I lördags så kände vi oss så pass friska att vi orkade följa med våra goda vänner ut och grilla korv. Väldigt härligt att få komma ut! 
På kvällen kom alla vännerna över till oss och kollade Melodifestivalen. Vi fixade hämtmat, pizza till alla utom mig som fick en sallad. Mår inte så bra av fet och kladdig mat.,,
 
Idag är det söndag och vi har känt oss helt färdiga! Hade tom lite feber på förmiddagen... Så idag har vi varit väääldigt lugna. Började med Vasaloppet, sen fem-milen och till sist läste jag lite i min bok. 
Mysfrukost i sängen hade vi också, äggröra, nybakat bröd och yoghurt med frukt.
På eftermiddagen tvingade vi iväg oss själva till affären för att veckohandla. Blir bara tre middagar hemma den här veckan sen åker vi ner till kärlekens pappa och hälsar på över helgen. 
 
En liten åkomma som kommit mer och mer nu ju längre jag gått i graviditeten är att jag börjat nysa. Och gisses va ont det kan göra vissa gånger!! Känns ibland som att något går sönder i magen. Googlade lite på det och det var tydligen rätt vanligt. Det är ligamenten i magen som gör ont. Inget som är farligt dock. 
En annan sak är att jag är täppt i näsan när jag sover. Lite smådrygt... 
Och borsta tänderna är fortfarande lite besvärligt. Det här med att spotta ut tandkrämen innebär att jag hulkar varje gång... Blä!! 
Men jag är glad att jag har lite symptom - det känns bra för allt påminner mig om grynet. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0