Alltså, va det går fort nu, tiden bara springer iväg! Redan v.19 imorgon.
Förut så var det snigelfart och nu hinner jag knappt med... 
Om en vecka så har jag gått halva tiden - galet!!! 
 
I förra veckan var jag ledig tors och fre så jag åkte hem till mamma och pappa några dagar. Kärleken kom upp på fredagen så vi stannade där hela helgen. 
I lördags så var det dop och jag är nu officiellt och på papperet gudmor till min favorit Oskar. <3
En riktigt lyckad dag och jag kunde inte vara stoltare. :) 
Ska bli så mysigt sen när Grynet har kommit och vi kan hänga tillsammans med Oskar. 
 
Idag har jag börjat känna mig tung... Lite ont i ljumskarna har jag också börjat få. Spännande att se hur det blir framöver. 
Nästäppan (framförallt under natten) håller i sig och jag blöder lätt näsblod. Magen har ordnat till sig lite och toalettbesöken går bättre. Lite nervös för att börja käka järntabletter igen... Och denna gång starkare variant...
 
Den 4:de april är det dags att träffa grynet igen. <3 Då ska vi göra det stora ultraljudet. Läääängtar!! :) 
Spännande, nervöst och superhärligt! Då kommer vi förhoppningsvis att få veta om grynet är en pojke eller flicka, <3
 
Har fortfarande inte klart och tydligt börjar känna grynet i magen... Vill, vill, vill NU!! 
Hoppas att det kommer snart, så nyfiken på att känna hur det känns. :) <3 
 
Puss!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och min man ska också på rul 4/4. Spännande, lycka till. Linda

Svar: Ååå va roligt! :) Vilken vecka är du i?
enmammapavift.blogg.se

2013-03-25 @ 21:56:55
Postat av: Linda

Jag är i vecka 19 (18+2). Ja jag ser verkligen framemot torsdag samtidigt som jag är nervös. Glad påsk.

Svar: Nä men, då är vi ju på samma dag också! Såå kul! :) För idag är jag i 19+0 och det borde väl du också vara?!? :) Idag kände vi sparkar för första gången!! Weeei vilken känsla!
enmammapavift.blogg.se

2013-03-28 @ 21:43:30
Postat av: Linda

Haha så lustigt att vi är på samma dag, lycka till på torsdag :-)

Svar: Hihi, ja men verkligen!! :) Vi får se till att ha lite kontakt framöver. :) Vart i landet bor du? Och hur gick det på ert UL? :)
enmammapavift.blogg.se

2013-04-02 @ 20:15:47
Postat av: Linda

Ultraljudet gick bra allt var bra med vår bebis, det var roligt att titta in till den igen. Jag bor i Göteborg, var bor du? Har du också 26 aug som datum när bebisen ska komma :-) Jag vet inte om du har sett min blogg men jag skrev adressen härovan. Ha det så bra. //Linda

Svar: Ååå va skönt att höra att allt gick bra på ert UL. :) Det är ju så härligt att se liten! Så mycket kärlek! Vi bor i Sthlm så det är en bit ifrån. Men jag kommer absolut att följa dig på bloggen. (Är skitdålig på att följa andra bloggar annars men nu när vi har samma BF dag så är det ju extra kul!) Ska smita in på en gång och läsa. ;) Kram
enmammapavift.blogg.se

2013-04-07 @ 11:32:37
URL: http://minbebis.com/blogg/lindaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0