Den här helgen har det "bubblat" lite konstigt i magen, börjar tro att det kanske är Grynet som ger sig till känna. :) 
Om två dagar så gpr vi ju in i vecka 18 så det är inte osannolikt. 
Tänk att vi snart är halvvägs - galet!! 
Kom häromdagen på att när vi åker på semester i juli/augusti till Skåne och Dalarna så behöver vi packa med oss BB-väskan och babyskyddet. Det kanske är så att Grynet vill komma ut lite tidigare. Hoppas dock att han/hon stannar inne tills v.40.
 
Förstoppningen vill inte riktigt ge med sig... Inte roligt! Sks nog ringa barnmorskan i veckan om det inte blir bättre. 
Tänkte ändå ringa henne och fråga om prickarna/utslagen som jag fått på magen. Googlade om det och att det var ganska vanligt men utskagen brukade klia och det gör inte mina. 
 
Ser inte fram emot den här jobbveckan... Den är visserligen bara tre dagar men det blir nog tuffa dagar. Usch! Men jag har lovat mig själv och grynet att jag inte ska stressa! 
I morgon eftermiddag blir det bio med fina vännen M. Vi ska se "Små citroner gula". Läste boken för många många år sen och gillade den så det ska bli kul att se den på film. 
Innan bion ska vi försöka få i oss en matbit. Vi är ju två gravidisar och utan mat blir det inge bra. ;)
 
Nu ska jag hoppa upp ur sängen och avnjuta middagen som kärleken gjort. Oxrullader! Mums! 
 
Ha en härlig vecka!! 

Kommentarer
Postat av: Leah

Samma här så sjukt spännande :D

Svar: Ååå va kul!! :) Har du börjat känna något ännu? :)
enmammapavift.blogg.se

2013-03-20 @ 09:33:43
URL: http://hael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0