Vecka trettio närmar sig med stormsteg, snart kommer vårt efterlängtade lilla mirakel! :) <3
 
Just nu mår jag väldigt bra i graviditeten. Vi lyckades tom ta en 4 km lång promenad runt sjön utan att det gjorde alltför ont. Senast vi gick så var det knappt att jag pallade att gå sista biten. 
Nu hoppas vi bara att höfterna och ligamenten mår bra imorgon också. Gör de det så blir det fler prommisar framöver. :) 
Vill gärna kunna ta promenader så att jag kan hålla flåset uppe, iaf litegrann. Att komma till BB och inte ha rört sig på nio månader känns inte som något bra upplägg. 
 
Vi har börjat kika på en profylaxkurs nu. Fick tipset från en väninna om att gå en på nätet. Annas Profylax heter sidan. Så den blir det nog. Vi ska nog försöka att köra den snart så att vi har lite tid på oss att öva. Efter att man har kört kursen så har man kursen kvar i 4 veckor. Vill gärna köra den innan det blir semester -vilket är väldigt snart!! :D Jobbar vecka 28 ut och sen går jag hem. Underbart!! Först ha semester med kärleken och familjen i fyra veckr och sedan vila och ladda för förlossningen. 
 
Gällande förlossningen så känner jag mig både nervös och inte... Blandad känsla liksom. Vill inte behöva använda sugklocka eller tång men både jag och min syster är tagna med sugklocka så jag får väl förbereda mig på det. Ska i veckan försöka boka en tid för att besöka sjukhuset också. Lika bra att få det mesta klart innan semestern. :)
 
Nu ropar kärleken från köket. :) Det ska serveras nypotatis, grillad kyckling, keso och grönsaker. Mums!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0