Ja tänk, nu är vi nere på tvåsiffrigt i antal dagar till vårt lilla pyre ska komma till världen. 98 dagar idag och bara 37 jobbdagar. :)

Lilla fröken har bökat runt rätt mycket i magen på sista tiden – vilket ibland gör himla ont… Men så länge liten mår bra så kan jag stå ut med lite ont här och var.

 

Det som varit värst är ju höfter, rygg och ligament + den där förbaskade ischiasnerven.

Märker att om jag rör på mig för mycket så får jag ganska snabbt lida av det…

Igår så tapetserade vi om en vägg i köket (blev hur bra som helst) och jag försökte att hjälpa till så gott jag kunde.

Men efter lite för många bockningar ner till golvet så började ryggen säga ifrån.

Det är lite svårt att acceptera att man inte alls orkar / kan göra lika mycket som innan.

I natt drömde jag tom om att jag var ute och tränade… Åååå – jag längtar till den dagen! J

Köpte ju Olga Rönnbergs bok för ett tag sedan, den ska användas flitigt!!

 

I helgen så besökte vi en vän som har hus ute på Adelsö. Vilken fantastisk plats och fantastiskt hus!!

Vi åt trerätters och skålade glatt hela kvällen. Självklart så kollade vi på schlagern också.

Danmarks låt var bra så det var helt ok att den vann. Annars så fastnade jag lite för Hollands låt.

Speciellt den version där de sjunger på svenska. Gillart!

 

Och på söndagen så tapetserade vi ju som sagt, sen blev det inte så mycket mer gjort den dagen förutom att äta glass och jordgubbar + hallon.

Inte så nyttigt men bra för själen! ;)

 

Ikväll skulle jag ha fikat med en vän som ska ha barn nu i juni men vi fick ställa in. Förhoppningsvis blir det nog en dejt på torsdag istället.

 

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0