I måndags morse kom en av grynets väninnor till världen! :) Kära M och T fick nämligen en liten dotter. Strax lver 3800 g och 53 cm lång. Om möjligt så längtar vi ju ännu mer efter vår lilla tjej nu! 
Vi har ju gått in i vecka 28 nu så det är bara tre månader kvar. :)
Vi hoppas iaf att få hälsa på M och T:s lilla underverk när vi åker hem till mamma och pappa nästa gång.
 
I måndags så var jag och fikade med min fina vän M och hennes mage. Många magar nu. ;) Det blev några härliga timmar med massa prat. Skönt att få prata med någon som vet precis vad man går igenom. Alltifrån graviditetskrämpor, svårigheter (som tex att raka benen), mat, trötthet mm. M ska få sin lilla tjej den 13 juni och hon kände sig rätt så färdig med att vara gravid nu. :) Så nästa gång vi ses är det nog bara jag som har mage, eller så har ingen av oss det. ;) 
 
Idag var jag iväg på gruppträff hos ett rehabcenter där vi under 2,5 timme fick träffa en dietist, en arbetsterapeut och en sjukgymnast. Hade stora förhoppningar på delen med sjukgymnasten men den delen var sådär faktiskt. Dietistdelen var dock kanon. Man oroar ju sig för väldigt mycket när man är gravid och det här med vad man stoppar i sig är en stor del. Sen att man läser mycket på nätet gör inte det hels bättee. Men nu tyckte jag att vi fick jättebra info. 
Efter den här träffen så har jag iaf kommit på att jag ska skaffa mig ett gravidbälte. Shit va skönt det var! 
 
Nu ska jag umgås lite med min älskling som precis kom hem. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0