Tänkte att jag skulle fortsätta att blogga lite om dagarna som gått och som jag ännu inte bloggat om. :)
 
Tisdagen den 14 oktober så hade jag och min lillasyster en systerdag på stan medan mamma var barnvakt till Selmis. Sååå härligt och mysigt att bara umgås vi två och springa runt i butiker. Vi började med en lunch på Strand och sen blev det fyra timmars shopping / fönstershopping. Det blev inte jättemycket shoppat men vi hittade några godbitar iaf. Det sista vi gjorde var att åka på Maxi och handla mat och tårta till pappa/morfar som fyllde år dagen till ära. <3 Eftersom att alla tårtor innehöll mjölk fick jag glass istället. Tofuline chokladglass = väldigt god! :)
Under dagen så fck jag ett samtal från vår BVC barnmorska och vi diskuterade lite hur det gick med Selmis. Vi bestämde att vi skulle försöka oss på en ny nattrutin som innbar att Selmis vid varje matning skulle amma båda brösten för att hon på så vis inte skulle amma så ofta. Testade det på natten men det gick så inte alls. Gick ju inte att väcka skruttan efter en tutte. ;) 
 
Nu vaknade skruttan... Får fortsätta sen. ;) 
 
Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0