Så, då var det dags att skriva lite igen. Prinsessan har fått mat och ligger just nu hos mormor och sover. <3
 
Efter dopet så behövde vår lilla skrutt sova lite så vi tog en prommis till kära vännerna M&G. Det är så himla tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra... Så när vi väl befinner oss på samma ställe så försöker vi att ses så ofta vi kan. :) 
 
På söndagen så var tog vi än en gång en prommis till M&G. :) Bästa vägen att gå med Selmis då det är grusväg i princip hela vägen. ;) När vi kom hem så bytte pappa torkarblad på bilen och jag och Selmis kollade på när moster tvättade fönster. Väldigt roande tyckte Selmis. :) 
Sen var det dags för lite pappa-selmis-tid. <3 Moster jag och åkte iväg till affären för att handla till kvällens tacomiddag. På kvällen så åkte pappan igen, dock så åkte han inte ända hem utan stannade till hos sin mamma och sov där. 
 
Måndagen började jag och moster med en prommis och Selmis sov hela timmen som vi var ute. Duktiga lilla Selmis! <3 Ofta kan det annars bli så att Selmis vaknar och inte vill ligga kvar i vagnen och då är det bära som gäller. Inte alltid så skönt för ryggen... 
 
Nu ska skruttan äta igen. Berättar snart om min och mosters systerdag på stan. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0