Nu är vi hemma i Dalarna. <3 Det är söndag och vi har varit här i två dagar. Vi kom upp sent i fredags, typ halv elva på kvällen. Vi kom iväg sent och sen hade vi tre stopp på vägen. Först ett matstopp. Burgare på MC Driven. :) Sen blev det ett mindre roligt stopp... En bil strax framför oss körde nämligen på ett rådjur. :( Usch så hemskt! Inga personskador men hur det gick med rådjuret vet vi inte riktigt. Det sprang iväg efter att det legat en stund i diket. Kärleken var ute och hjälpte kvinnan som körde på rådjuret. Hon pratade med polisen och de skulle skicka ut en jägare på eftersök i fall att det behövde avlivas. Sista stoppet blev när Memlan skulle ha mat. Annars så sov skruttan nästan hela vägen. Mammas duktiga lilla tjej! <3 
 
Igår var en jättefin dag här hemma. Massa snö och strålande solsken. Det blev en riktigt härlig morgonpromenad med familjen. Sen åkte jag, kärleken och Memlan in till stan. Vi behövde handla lite + att vi köpte en tårta. Kärleken fyller nämligen år imorgon måndag. <3 Det blev en prinsesstårta. Jag som inte gillar tårta speciellt mycket köpte en skumraket istället. :) Till middag fick vi besök av Göran, Malin och Oskar så till efterrätt blev det tårta. Mys! 
 
Idag blev det också en prommis men idag var det inge vidare härligt väder. Snöade som tusan och jag var så himla trött (berodde säkerligen på att vi sovit dåligt på natten, Memlan skulle käka heeela tiden, suck!). Syrran fick dra mig runt. ;) Vi hade även sällskap av G, M och lilla O. Memlan sov som vanligt bara en halvtimme. 
Sen vi kom upp hit så har hon sovit jättedåligt...
På dagarna blir det sällan mer än 30 min i sträck och på nätterna har hon gått tillbaka till att bara sova 2 timmar i stöten. Apjobbigt! :/ 
Och när fröken sover så dåligt blir humöret där efter... Det gick ju så bra hemma men sen vi kom hit så har sovningen tagit tre steg bakåt. 
Jaja, snart går det väl framåt igen hoppas jag. 
 
Idag är det alltså söndag kväll och kärleken har åkt hemåt igen. :( Vi saknar honom redan! 
Han skulle dock inte åka hem i kväll utan han skulle stanna hos svärmor. Det blir så lång resa annars så det känns bra att han stannar där. 
 
Imorgon är det en speciell dag på många sätt. Älsklingen fyller år och Memlan har 5 månaders dag. Hurra hurra för mina älsklingar! <3 Sen får vi troligtvis imorgon reda på det stora beslutet. Gisses va nervös jag är! Samtidigt så vet jag att jag kommet att bli glad för vilket beslut det än blir. Båda har sina fördelar och kommer att bli bra på sitt sätt. Hua... Kommer inte våga svara när kärleken ringer morgon. Puh! 
 
Nu nu är det iaf dags att sova. Imorgon ska vi hänga hos Tytta (min faster) och baka tillsammans. Mys! Vi ska dit direkt vi vaknar och äta frukost där. <3 
 
God natt folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0