Igår fick jag medicin utskriven för mitt illamående. Kände att det var dags då jag knappt kunnat få i mig nån mat. Lergigan heter den och jag testade den i morse vid tio-tiden. Och illamåendet försvann! Hurra!!! Såå skönt! Dock mån timme senare så var det som om att någon slagit ner mig med en påk i huvudet. Jag blev så galet trött! Jag kände mig full och kunde knappt hålla mig vaken, haha. Lite läskigt var det så nästa gång jag mår så där riktigt dåligt så blir det bara en halv tablett. 

Lilla Mini i magen har fått sina första egna kläder. 💕 Mormor har två gånger den här veckan kommit hem med söta små kläder. Så nu har Mini en sparkdräkt och två par byxor. Åååå, de är ju så små och söta. Kan inte förstå att vi snart ska ha en sån där liten liten kotte igen. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0