Jag är gravid, tralalalala!!!! Åååå så underbart fantastiskt härligt! Tänk att det lyckades och att jag nu har ett litet frö som gror i magen. Mys!! 
Vi skulle ju egentligen ha tagit testet imorgon men vi kunde inte hålla oss så vi tog det imorse istället och det var ju ingen tvekan, jag är gravid! ❤️
 

Vi berättade för mormor och morfar, moster samt för bästa vännerna idag. Alla blev lika glada som vi. ❤️
Vi berättade genom att Selma fick ge mormor och morfar varsitt kuvert som älsklingen tillverkat av teckningar som Selma gjort. I kuvertet låg sen el lapp där det står att Selma ska bli storasyster i mars och att mormor och morfar ska få ytterligare ett barnbarn. 
Till moster (som är i Stockholm) skickade jag en bild på grantestet och skrev att hon skulle bli dubbelmoster. Hihi, hon blev såååå glad! ❤️
 
Inte så mycket gravidkrämpor ännu, det sliter lite i livmodern, brösten har börjat säga hej och jag är väldigt trött men annars inget. Ska bli så sjukt spännande att se hur den här graviditeten blir jämfört med förra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0