Tänk att imorgon vid lunch ska vi sätta in ett litet ägg. Så förhoppningsvis, håller alla tummar vi har, att vi är 4 i vår familj om nio månader. Hisnande tanke och full med kärlek. ❤️
Jag har tagit Lutinus nu sen i fredags så jag hoppas att min kropp är beredd på att få en liten inneboende ett tag. 
Vårt ägg är ju odlat i fem dagar och sedan nerfryst. Det finns ju några hinder på vägen, först upptiningen som kan vara kritisk, ägget ska vilja fasta och sen stanna kvar i ca nio månader också men vi ska klara det! Jag har dock läst att ägg som odlats (så som vårt gjort) innan nedfrysningen har lättare att fastna så det hoppas vi på. 
Håll tummarna för oss imorgon! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0