Då är lilla mini på plats och allt har gått bra. ❤️
Vi hade tid 12:50 på kliniken, dock så var de lite sena så vi kom in ca 30 minuter efter vår egentliga tid. Vi hade tagit med oss min lillasysters kille som barnvakt så han och Memmel röjde loss blad leksakerna medan vi satte in vårt lilla ägg. 
Vi hade ju två nerfrysta ägg och ägget de valde för upptining klarade det så nu har vi fortfarande ett ägg i frysen kvar. Det är vi väldigt glada för! 
 
Innan vi åkte till kliniken så gjorde jag ett besök hos en akupunktör på S:t Eriksplan. 21 nålar satte hon på mig och sen fick jag ligga och vila i 30 minuter. Efter det var jag väldigt avslappnad! Och den avslappningen har faktiskt hållt i sig hela dan. Hoppas att jag kan fortsätta i den andan. 
 
Vad som ska göras nu är att fortsätta ta Lutinus och sen göra testet den 12/7. Vi längtar redan dit. ❤️
 
Vårt lilla mirakel! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0